Estetska dietetika - za boljši izgled

Program Estetske dietetike

Program za spremembo telesne sestave vključuje multi-disciplinarno timsko obravnavo: prehransko svetovanje + fitnes trenerstvo, ki v kombinaciji daje optimalne rezultate!
Program se individualno oblikuje glede na:

v katerem si želite preoblikovati telo:

  • če si želite najhitrejše rezultate, je za vas primeren Intenzivni program, kar pomeni 4 vadbene enote tedensko + prehransko svetovanje; ker bo z vami delal tudi klinični dietetik, boste strokovno spremljani iz vidika ustreznega vnosa vseh potrebnih hranil, da ne bi ogrozili zdravja;
  • če pa imate časa, v katerem bi želeli doseči željen izgled, več, lahko izberete manj intenziven, Standardni program, kar pomeni 2 vadbeni enoti tedensko + prehransko svetovanje kliničnega dietetika; tak program je cenovno ugodnejši, preoblikovanje telesa je manj intenzivno, znanje in prehranske navade pa boste osvajali bolj postopno, zato bo vaš novi življenjski slog tudi bolj vzdržen

kjer se izvaja fitnes vadba*:

  • če želite najbolj ekskluzivno obravnavo, vam nudimo fitnes vadbo v 100% zasebnosti, kjer je vadba opravljena s fitnes trenerjem oz. trenerko ena-na-ena v zasebnem fitnes studiu, v popolni zasebnosti, torej nobenih drugih obiskovalcev v času vašega obiska – takšne zasebnosti v klasičnih fitnes centrih ne morete dobiti; pri vadbi vas tako ne bo nihče opazoval, poleg tega pa je takšna vadba tudi najbolj kakovostna, saj so vseskozi proste in na razpolago vse uteži in naprave, zato treninga ni potrebno nepredvideno spreminjati; gre za edinstven pristop na najvišji ravni
  • če vam popolna zasebnost ni pomembna oz. če želite vadbo v vašem fitnes centru oz. v vam bližjem fitnesu, se lahko dogovorimo, da vas (vsaj v začetku) naš fitnes trener trenira v vašem fitnes centru

*prehranska obravnava se izvaja v prostorih Dietetike Roter (po želji lahko delno tudi on-line)

  • če še nimate izkušenj s fitnesom, boste na začetku za vadbo v fitnesu potrebovali licenciranega trenerja fitnesa, ki vas bo naučil pravilno izvajati vaje, da ne pride do poškodb in da bo vadba učinkovita – v tem primeru izberite naš program estetske dietetike Prehrana & fitnes
  • če že imate izkušnje s fitnesom ali če imate svojega fitnes trenerja, potem naše fitnes storitve ne potrebujete, temveč samo prehransko svetovanje kliničnega dietetika – v takšnem primeru izberite naš program estetske dietetike Prehrana, ki vključuje samo prehrano, brez fitnesa

Dietetika Roter
Za koga je program estetske dietetike najbolj primeren?
Za vas, ki:

s programom estetske dietetike boste dobili strokovno prehransko obravnavo na najvišjem nivoju, saj imamo najvišjo izobrazbo s področja prehranskega svetovanja, poleg tega imamo tudi najvišjo usposobljenost s področja fitnesa; kombinacija obojega, z vključenimi specialističnimi meritvami, je v Sloveniji edinstven pristop!

skozi ves program boste deležni strokovne prehranske obravnave kliničnega dietetika, da ne bi prišlo do pomanjkanja esencialnih hranil, s specialističnimi meritvami telesne sestave in presnove telesa pa vas bomo redno spremljali in prilagajali prehransko strategijo, da ne bi okvarili vašega metabolizma, kar se dokazano zgodi pri nestrokovnem hujšanju;

Intenzivni program je še posebej primeren za tiste, ki ste pred pomembnim življenjskim obdobjem oz. trenutkom kot je npr. poroka, obletnica, nova služba,… in si želite vizualne spremembe in dobrega počutja!

… razen strokovne prehranske obravnave – če bi jo, težav s hujšanjem ne bi več imeli! Program estetske dietetike je v skladu s stroko dietetike, saj je oblikovan na podlagi z znanostjo podprtih dokazov, priporočil in smernic mednarodnih strokovnih organizacij s področja prehrane in vadbe; gre za celosten pristop prehranskega svetovanja & telesne vadbe, s katerim boste poleg željenega izgleda pridobili tudi znanje o ustreznem prehranjevanju za dolgoročno zdravje in ohranjanje primerne telesne teže

program estetske dietetike ni namenjen le hujšanju, temveč je namenjen preoblikovanju telesne sestave, kar pomeni izgubo telesne maščobe in tudi povečanje mišične mase.

Za program pridobivanja mišične mase imamo izobrazbo tako iz prehranskega svetovanja kot tudi mednarodno licenco za prehrano v športu in najvišjo stopnjo usposobljenosti za treniranje fitnes vadbe. S takšnim znanjem in specialističnimi meritvami, ki so pri tem v pomoč, vas pripeljemo do željenih rezultatov!

Program za maksimalno pridobivanje mišične mase je še posebej namenjen vsem, ki trenirate v fitnes centrih s ciljem po izgradnji čim večje mišične mase!

Pri vaši preobrazbi vas bosta vodila
klinični in športni dietetik ter
kondicijska in fitnes trenerka z dolgoletnimi izkušnjami.
Več o nas …

Cilj programa Estetska dietetika

Cilj programa je izboljšanje izgleda oz. postave in zdravja, kar dosežemo s spremembo telesne sestave tj. zmanjšanjem telesne maščobe in ohranjanjem ali povečanjem mišične mase. Mišice so namreč tiste, ki dajo telesu lepo, estetsko obliko, poleg tega pa so mišice za celostno zdravje ključnega pomena, saj so med drugim največji presnovni organ telesa! Ker mišično maso s staranjem postopno izgubljamo že povsem po naravni poti, bi bilo še posebej slabo, da bi mišice še dodatno izgubljali z nestrokovnim hujšanjem.

  • izgubljena mišična masa: saj ne izgubljamo samo telesne maščobe, ampak se pri nestrokovnem hujšanju lahko za vsak 1 kg izgubljene maščobe izgubi tudi 1kg mišic!
  • manjša energijska poraba telesa: izguba mišic pomeni izgubo največjega presnovnega organa telesa – to pomeni, da z nestrokovnim hujšanjem dosežemo pretirano znižan metabolizem, kar s časom vodi v ponovno kopičenje telesne maščobe, celo do večjega obsega kot pred hujšanjem; poleg tega pomeni takšna nepotrebna in neželjena izguba mišične mase tudi negativno posledico na zdravje v celoti
  • slab izgled osebe: oseba, ki je shujšala na nestrokoven način, bolj kot zdrava, izgleda bolna, saj deluje koščeno, bledo, brez prave energije, kar je vse rezultat hujšanja z neustrezno prehrano in vadbo; s pravilnim, strokovnim načinom spremembe telesne sestave, torej s programom estetske dietetike, oseba ne samo izgleda in se počuti vedno bolje, ampak tudi izboljšuje svoje zdravje

Nestrokovni nasveti za hujšanje v medijih, na internetu, neznanstvena literatura o prehrani kot so knjige o hujšanju, vse komercialne diete itd. ne samo, da na dolgi rok niso učinkoviti načini hujšanja in so zapravljanje denarja, ampak dejansko okvarijo zdravje! Saj se namesto pretežne izgube maščobne mase, kar je bistvo hujšanja (tako za zdravje kot za izgled), pospešeno izgublja mišično maso! Z omejevanjem uživanja določenih živil ali celo skupin živil, pa se v telo ne vnaša vseh potrebnih hranil v zadostni količini. Na dolgi rok se vse to odrazi v okvari celostnega zdravja in metabolizma.

Meritev metabolizma in diagnostiko izvajamo v Dietetiki Roter in smo eni redkih v Sloveniji, če ne edini, ki to izvajamo v sklopu prehranskega svetovanja.

Ko govorimo o hujšanju moramo vedeti, da telesno sestavo tvorijo 4 komponente – voda, mišična masa, kosti in maščoba. Pri hujšanju si želimo izgubiti telesno maščobo, nikakor si ne želimo izgubljati kostne mase, izguba vode je le kratkoročna (kar komercialne diete izkoriščajo kot hitri rezultat ‘hujšanja’), izguba mišične mase pa je najslabše kar lahko storimo za zdravje in izgled.

Meritev telesne sestave in diagnostiko izvajamo v Dietetiki Roter v sklopu prehranskega svetovanja.

Zato je v program estetske dietetike, ki ga izvajamo v Dietetiki Roter, poleg strokovne prehranske obravnave, vključen tudi fitnes program za povečanje ali ohranjanje mišične mase in s tem zdravega metabolizma. Kvalitetnega hujšanja se namreč brez vadbe za moč praktično ne da izvajati.

Tudi aerobna vadba kot je npr. hitra hoja, nizkointenzivni teki in kolesarjenje nimajo zadostnega učinka za ohranjanje, sploh pa ne za pridobivanje mišične mase. Ima pa aerobna vadba pomembno vlogo za drug vidik zdravja tj. srčno-žilni sistem, zato je takšna vadba tudi zelo priporočljiva kot dodatna, komplementarna fizična aktivnost.

Najnovejše smernice za zdrav življenjski slog Svetovne zdravstvene organizacije in drugih strokovnih združenj so zato priporočila dopolnila tako, da sedaj svetujejo poleg redne aerobne fizične aktivnosti tudi redno vadbo za moč (vsaj 2x/teden) za ohranjanje mišične mase.